打印 上一文章 下一文章

[生活] 泰式地道紅咖喱雞

[複製網址]
1
泰式地道紅咖喱雞


哈哈,係咩,咁再介紹一個我由細吃到大的泰國菜「鏡GAI」(咖喱雞泰文)。「鏡GAI」是我老爸老媽間茶餐廳最受歡迎的菜式之一,只有星期六才有售,由於口味相當地道,好多泰國人周六都會專程來到我們舖頭吃一個「鏡GAI諗賤」,即係咖喱雞米線,無錯,米線泰文就係「諗賤」,下次想搵FRIEND去食譚X(又名X仔)時,可以話「不如去諗賤」囉  。呀,扯遠咗,燒烤到會,其實泰國人吃紅咖喱雞時,最喜歡三蔥醬,而且紅咖喱是加冬瓜煮的,去九龍城城南道都會見到一包包「鏡GAI諗賤」,識得食,一定係咁食。識得煮,又係點煮呢?緊係超易嘅懶人煮法啦!去片......呀,係去稿!

材料:
紅咖喱醬50G(好多人話一定要買藍象牌,其實我屋企食咗咁多年,都唔係食藍象牌,阿媽話齋,求其惠康買啦)
椰漿200ML
水200ML
香茅2條
魚露半湯匙
糖一湯匙
冬瓜切薄件
雞件
金不換
檸檬葉
醃料:
魚露2湯匙
豆粉1湯匙
糖1茶匙
做法:
先醃雞半小時
雞先飛水,然後冲水,再浸冰水(咁樣先會無咁油,同埋雞似先會嫩滑)
將紅咖喱醬及香茅倒入鍋炒香
加入椰漿,煮香,然後加水、糖、魚露調味
加入冬瓜煮半小時
加入雞件,煮12分鐘,熄火焗28分鐘(如果唔係用鑄鐵鍋就要焗耐少少喇)
最後加金不換、檸檬葉,冚蓋5分鐘

收藏收藏 推 噓
您需要登錄後才可以回文 登錄 | 註冊

本版透可值規則

快速回覆 返回頂部 返回列表